Posted by: Lise-Lotte Hofverberg | 18 februar 2011

Jarla 5. april 2005 – 17. februar 2011


Jarla, min smukke elskede dejlige stolte hund, du blev taget fra mig i går på grund af en galoperende betændelsestilstand i kroppen, som lammede dit strubehoved og gjort at du ikke kunne trække vejret.
Savnet er kæmpe stort og du har sat dine store spor i rigtig mange mennesker, med din særlige stærke charmerende personlighed. Du havde din helt egen vilje og var dog lydig og din kærlighed var ubetalelig, når du først havde lukket mennesker ind i dit hjerte.

Du er nu på den anden side af regnbuen, hvor jeg ved du vil holde øje med mig og beskytte mig. Vi ses igen, min elskede kæreste dejlige Jarla.

Hvil i fred og må Gud nyde at have dig ved sin side, som jeg har gjort i 5½ år.

Dette vil være den sidste opdatering i bloggen.


Skriv en kommentar

Kategorier