Posted by: Lise-Lotte Hofverberg | 13 august 2010

BARF

Nu har jeg lige siddet og surfet lidt på nettet omkring råfoder til mine hunde.
Det der falder mig i øjnene på tæt på samtlige danske hjemmesider som skriver om BARF eller handler med råfoder, der skriver de at BARF står for:

Bone And Raw Food

Specielt en salgs hjemmeside skriver meget detaljeret omkring råfodring og om ophavsmanden – Dr. Billinghurst fra Australien.
Også på denne side fortæller man, ganske kort efter at referere til ophavsmanden, at BARF står for Bone And Raw Food.

Det pudsige er, at hvis man Googler hans navn og går ind på hjemmesiden barfworld.com, så er tæt på det første man ser, den KORREKTE forklaring på hvad BARF er forkortelsen for:

“The word BARF is an acronym for Biologically Appropriate Raw Food”

I mine øjne oplever jeg de danske sider som uprofessionelle og på manglende indhentning af viden omkring det de vejleder folk om og sælger til dem.

Det var bare lige det jeg ville sige – HEJ 🙂


Skriv en kommentar

Kategorier