Posted by: Lise-Lotte Hofverberg | 12 december 2008

Hale problemer

Moni er kommet til skade med sin hale, formentlig i forbindelse med leg, og har gumlet i halespidsen, som der nu er betændelse i og vi har været til dyrlægen i forgårs (onsdag). Der blev hun behandlet og forbundet.

Næste morgen, i går, mens jeg var på apoteket og hente antibiotika – jeg var væk max 15 min – så havde hun gumlet forbindingen af og jeg måtte afsted til dyrlægen igen.
Da vi kom ud til dyrlægen, som hun er vildt glad for, logrede hun så meget, at hun slog hul i spidsen og der var blod alle steder.

Hun blev behandlet og forbundet igen.

Forbindingen var så væk igen i går aftes, så nu prøver jeg at holde øje med hende, så hun ikke gumler i halen – for det klør sikkert og gør meget ondt – og så må vi have fat i dyrlægen og høre om der er en anden løsning.

Jeg glæder mig til det er overstået og vi kan tage på engen og hygge igen – Her er et billede fra en af gangene vi var på engen, hvor Moni nyder af grave efter musene. Hun finder tit forladte musereder, som så bliver tygget på og snuset til.

monigraver


Skriv en kommentar

Kategorier